/Informacje
Informacje2019-08-12T17:41:01+00:00

Termin i miejsce konferencji:
24-26 września 2020 r.
Hotel Double Tree by Hilton w Warszawie
ul. Skalnicowa 21, 04-797 Warszawa
www.doubletreewarsaw.pl

Otwarcie Forum*: czwartek, 24.09.2020 godz. 10.00
Zamknięcie Forum*: sobota, 26.09.2020 godz. 17.00
*Uwaga! Ramy czasowe Forum mogą ulec zmianie.

Organizator:
Polskie Towarzystwo Alergologiczne www.pta.med.pl

Biuro Organizacyjne:
AltaSoft Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa www.altasoft.pl

Punkty edukacyjne:
Za udział w Konferencji zostaną przyznane punkty edukacyjne.

Rejestracja i opłaty:
Rejestracja na konferencję możliwa jest online przez tą stronę. Cena pakietu konferencyjnego zależy od rodzaju uczestnictwa i terminu zarejestrowanej płatności.
Czytaj więcej…
Zarejestruj się…

Rejestracja na ewentualne warsztaty i kursy:
Rejestracja na warsztaty i kursy z limitowaną liczbą miejsc będzie możliwa online przez tą stronę (50% miejsc) jak i podczas rejestracji obecności na miejscu.
Start rejestracji online na warsztaty: 24 sierpnia 2020

Zakwaterowanie, pakiety z noclegiem:
Zakwaterowanie w Centrum Konferencyjnym – hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie w trakcie Konferencji możliwe jest jedynie poprzez wybór odpowiedniego pakietu z noclegiem.
Sprawdź kwoty dopłat do pakietu z noclegiem…

Język Konferencji:
Oficjalnym językiem Konferencji jest język polski.

Ważne linki:
Regulamin uczestnictwa
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Polityka prywatności AltaSoft

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z Biurem Organizacyjnym